Thursday, June 22, 2006

Lawatan pelajar SKSU ke Petrosains dan Aquaria





Hari ini tepat jam 7:15pg aku menghantar Afiq & Danial ke rombongan sambil belajar SKSU.Sebulan sebelum tu, SKSU ada menghantar borang penyertaan. Pada waktu blog ini ditulis, aku rasa mereka dah sampai ke KLCC atau masih tersekat dalam 'jem'(dgn izin). Aku pernah bawa anak2 aku ke Petrosains tapi belum pernah ke Aquaria. Hmm.. bertuahlah badan...mungkin mereka akan pergi scuba dive dengan ikan jerung di situ. Aku bekalkan mereka dengan biskut Tiger dan sorang RM10 dan syiling seringgit (utk gi tandas. Harap semuanya berjalan lancar. Kpd Berlingo yg berkerja di KLCC...turun2 la tengok mereka ya..ke..ke..ke..

3 comments:

Lan Rambai said...

Anak aku tak pernah mention pun pasal trip ni.... budak darjah 1 tak terlibat kot ek?

MLanz said...

oo.. Darjah 1 tak kot?anak aku Darjah 2 & 3..aje

KUDIN.. said...

anak aku pun cikgu tak bagi ikut....
......mungkin sebab dia belajar kat tadika lagi..hahahahahahaha...