Wednesday, December 10, 2008

Laman web DIY MyPortal



My Portal adalah sebuah aplikasi perniagaan yang merangkumi laman portal, imej, gambar, video, dan alatan digital lain yang dimuatkan ke dalam 'Web Server' dan dapat diakses melalui Internet.

Dengan memberi tumpuan sepenuhnya kepada teknologi yang terbaik, MyPortal adalah satu-satunya sistem yang direkabentuk bagi membolehkan anda membina laman web dengan ciri-ciri portal dengan cukup mudah dan fleksi.

Dengan menggunakan konsep 'Do-IT-Yourself' (DIY), MyPortal membolehkan anda mengawal dan mengubahsuai keseluruhan kandungan laman web anda tanpa memerlukan khidmat Pakar Web. Sistem MyPortal yang interaktif dan dinamik lengkap dengan ciri-ciri portal membolehkan anda memasukkan video, montaj, galeri multimedia, flash, directory, rss feed, java script serta 'add on' tanpa batasan.

MyPortal membolehkan anda membina laman web anda semudah menggunakan 'word processor' dan tanpa memerlukan sebarang perisian (software), anda hanya perlu melayari Internet.



Aku telah berkesempatan membangunkan laman web dua orang ahli kariah di tempat aku menetap iaitu di Saujana Utama, Sg Buloh.


www.fosb.com.my


www.zakriiskandar.myportal.my

No comments: